.... ומה היה לנו בתש"ז ?

תשס"ז הייתה (מנקודת המבט המקצועית שלי) שנת הבלוגספרה.
המציאות האינטרנטית ותופעת הבלוגים ברשת הולידה מרחב חברתי-תרבותי-צרכני חדש המאפשר לכל אחד ואחת התבטאות חופשית, כזו המשנה את חוקי המשחק בין ספק המידע, המפרסם בשפה שלנו, לבין הצרכן שלו.
מגזין ניוזוויק קרא לתופעה The age of YOU Media
האינטרנט שבר את כל הפרדיגמות שהכרנו בישראל.
4 מיליון גולשים בכל יום ויום. 80% מהגולשים נכנסים לאינטרנט לפחות פעם ביום ומבלים באינטרנט שעה ביום בממוצע. הגולשים מחפשים מידע . שולחים/מקבלים דואר אלקטרוני. קוראים חדשות.
ואכן האינטרנט הפך זה מכבר לזירת מולטי- מדיה אולטימטיבית. טקסטים. תמונות. וידאו. מה לא ?
רובכם בוודאי אינו אדיש ל מהפכת האינטרנט : גם החברה שלנו עשתה השנה קפיצת דרך משמעותית במתן מענה מקצועי לקידום יעדי השיווק של לקוחותינו כמו גם של חברתנו שלנו.
הקמנו במשרדנו יחידת אינטר אקטיב ייעודית, המסייעת לנו לממש את הפוטנציאל השיווקי האדיר של האינטרנט.
פלטפורמת הרשת יוצרת הזדמנות ליעל משמעותית את הפצת המסרים השיווקיים הודות ליכולת הפילוח של קהלי היעד, או כמו שנהוג היום לכנותם
" קהילות עניין אינטרנטיות".
וכיצד משפיע עידן ה YOU Media על ההערכות השיווקית של החברות שלכם ?
האתגר, בעצם החובה להשתלב במציאות הצרכנית החדשה מחייב את כולנו להכיר טוב בהרבה את ערוצי ההידברות עם זן הלקוחות החדש , הצרכן הוירטואלי .
זה שמחפש כל העת חוויות קניה חדשות ומעדיף בעליל המלצות קנייה- לא מפי המפרסם- אלא דווקא מידידים וסתם זרים עמם הוא מתקשר נון-סטופ בבלוגים, קהילות ואתרים חברתיים ברשת נוסח web2 כמו תפוז, וואלה ,
Café TheMarker, ynet ורבים אחרים.
בעידן שבו בעצם נעלמו הסקופים מחיינו, מאבדים הטלביזיה, העיתונים והרדיו את הבכורה כספקי המידע העיקריים, אך תמהיל המדיה כפי שאנחנו מיישמים זאת הוא עדיין שילוב מאוזן בין ערוצים שונים בהתאם ליעדים ולתקציב כמובן .
אז מה נאחל בשנת תשס"ח ?
בריאות, בראש וראשונה ( את האלגוריתם המבטיח בריאות טובה עדיין לא המציאו לצער כולנו).
בטחון . האם נזכה בדורנו לראות את השלום המיוחל . לא לנו כנראה הפתרון.
שגשוג כלכלי . נראה על פניו שאנחנו בכיוון הנכון. צמיחה שנתית של 6%. גאות בצריכת מוצרים בני-קיימא. ישראל במקום ראשון בעולם בהוצאה על מחקר ופיתוח כאחוז מהתוצר.
אך למרות הנאמר, לא קשה להבחין שאנחנו בעצם בגן-עדן של שוטים.
פערי ההכנסות בחברה הישראלית, השחיתות השלטונית. נטל המיסוי הגבוה. הפריון הירוד. התחרותיות הנמוכה ברוב מגזרי המשק ובריחת המוחות: אלפי בעלי מקצועות חופשיים שירדו בעשור האחרון מישראל - ורשימת החוליים עדיין ארוכה.
השינויים החברתיים, התרבותיים והכלכליים הנובעים מהגלובליזציה מחלישים את החברה והכלכלה בישראל – והרי לנו סיבות טובות לדאגה ובעצם גם לתקווה ששנת תשס"ח תהיה שנה טובה בהרבה מקודמתה.
שנה טובה מכל החברים בצימט

הקליקו כאן את כל שרצונכם לומר. . . אנחנו קשובים !

6.01.09 ישראל זקוקה לערוץ אלג'זירה משלה
11.12.08 קונים באהבה משדרות וישובי עוטף עזה
18.11.08 ONE PEOPLE, ONE DESTINATION
10.5.08 דרוש בדחיפות וינסטון צ'רצ'יל ישראלי
9.3.08 יריד התיירות בברלין
2.2.08 -תל-אביב בת 100 - סמל לאי השוויון בחברה הישראלית
20.12.07 - תחרות סרטי וידאו וצילומי תיירות ישראליים
25.11.07 - חייבים לסייע למשטרה במלחמה בפשע המאורגן
22.9.07 - מה קורה למעריב במלחמה על נפש הקורא בישראל ?
13.9.07 - מה נאחל לשנה הבאה?
2.8.07 - המדיום הוא המסר
27.7.07 - הטורקים בדרך הנכונה
21.7.07 - טורקיה כיעד התירות היוצאת מספר אחד
דיפלומטיה אזרחית להצלת התדמית הבינלאומית של ישראל